شهدای دارالولایه سیستان زابل
شهدای دارالولایه سیستان زابل
شهدای زابل 
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهدای دارالولایه سیستان و آدرس shohadaysistan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار کرد: بنده ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و عرض تسلیت و تهنیت شهادت مظلومانه این برادر عزیزمان شهید محمدرضا صیادی به ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان(عج)، مقام معظم رهبری، امیدواریم شاهد حساسیت هرچه بیشتر همگان و جلوگیری از این‌گونه اقدامات ددمنشانه و غیرانسانی باشیم و عاملان این جنایت را هر چه سریع‌تر دستگیر و به سزای اعمال ننگینشان برسانند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی افزود: واقعه جانگداز شهادت مظلومانه شهید «محمدرضا صیادی» تمامی شهروندان سیستان و بلوچستان را داغدار و متأثر کرد.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: مردم فهیم این استان از تهدیدات، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها، واهمه‌ای ندارند.

سلیمانی بیان کرد: سیستان و بلوچستان یک شهید دیگر از مرز‌های هویتی و تابعیتی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

پیکر پاک و مطهر شهید سرافراز «محمدرضا صیادی» امروز با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم سیستان و بلوچستان، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان از مقابل مسجد جامع زاهدان تا مزار شهدا تشییع شد.

در این آیین، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار سیستان و بلوچستان، مسئولان بنیاد شهید، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حضور داشتند.
محمد‌رضا صیادی پنج‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ ماه سال‌جاری در اقدام تروریستی در محل اداره ثبت‌احوال بخش سرباز توسط افراد مسلح ناشناس به ضرب گلوله به شهادت رسید. شهید صیادی دارای دو فرزند بوده که فرزند اول شهید سه ساله و فرزند دوم شهید، دو ماهه است.


پیام خادم سایبری: همسنگر گرامی نظرات سازنده خودرا برای مابیان فرمایید. برای تعجیل درفرج منجی عالم وشادی روح شهدای، دارالولایه سیستان صلوات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ] [ 14:47 ] [ زریافتی ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

مقرسایبری شهدای دارالولایه سیستان ما شهیدان جنون بودیم از عهد قدیم سنگ قبر ماست دریا، نقش قبر ما نسیم شهر ما آن سوی آبی هاست، دور از دسترس شهر ابراهیم ادهم، شهر لقمان حکیم اندکی بالاتر از آبادی تسلیم محض صاف می آیی سر کوی صراط المستقیم خاک آن عرشی ست، گل هایش زیارت نامه خوان سنگفرش آسمانش بال های یا کریم شهر ما آبادی عشق است - اما عشق چیست؟ - عشق یعنی نوح و ابراهیم و عیسی و کلیم عشق یعنی «قاف » و «لام » قل هو الله احد عشق یعنی «باء» بسم الله رحمن رحیم
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 448
بازدید دیروز : 201
بازدید هفته : 448
بازدید ماه : 1498
بازدید کل : 46387
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

به این سایت رأی بدهید