شهدای دارالولایه سیستان زابل
شهدای زابل 
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهدای دارالولایه سیستان و آدرس shohadaysistan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





والپیپر #مجلس_قوی  #حاج_قاسم_سلیمانی #انتخابات :flag_for_Ira...

[ سه شنبه 11 خرداد 1400 ] [ 2:37 ] [ زریافتی ]
[ دو شنبه 22 آبان 1396 ] [ 12:29 ] [ زریافتی ]

شهدای گمنام

خیلی گشته بودیم نه پلاکی نه کارتی.

چیزی همراهش نبود.لباس فرم سپاه به تنش بود.چیزی شبیه دکمه پیراهن نظرم رو به خودش جلب کرد.خوب که دقت کردم دیدم یک نگین عقیق است که انگار جمله ای رویش حک شده بود.خاک ها و گل ها را پاک کردم.دیگر نیازی نبود دنبال پلاکش باشیم .

روی عقیق نوشته شده بود:به یاد شدای گمنام...

[ دو شنبه 2 مرداد 1396 ] [ 13:1 ] [ زریافتی ]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، پیامی صادر کردند.

سلام خدا و اولیاء او بر این جان های تابناک


ادامه مطلب
[ جمعه 2 مهر 1395 ] [ 3:48 ] [ زریافتی ]

 

سیر بیماری امام خمینی   از روز اول خرداد ماه سال 1368 ه. ش. به طور جدی آغاز شد و تیم پزشکان تصمیم به جراحی دستگاه گوارش ایشان گرفتند. پس از عمل جراحی بیماری درمان نشد و سرانجام امام خمینی در ساعت 20/22 روز شنبه سیزدهم خرداد ماه سال 1368 به ملکوت اعلا پیوست.

 

با ارتحال امام خمینی، گویی زلزله ‏ای عظیم رخ داده است، بغضها ترکید و سرتاسر ایران و همه کانون هایی که در جهان با نام و پیام امام خمینی آشنا بودند، یکپارچه گریستند و بر سر و سینه زدند.

 

 

 

بالگرد حامل پیکر امام برای تدفین

 

هیچ قلم و بیانی قادر نیست ابعاد حادثه را و امواج احساسات غیرقابل کنترل مردم را در آن روزها توصیف کند. روز چهاردهم خرداد 1368، مجلس خبرگان رهبری، تشکیل گردید و پس از قرائت وصیتنامه امام خمینی  توسط حضرت آیت ‏الله خامنه‏ ای که دو ساعت و نیم طول کشید، بحث و تبادل نظر برای تعیین جانشین امام خمینی و رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد و پس از چندین ساعت، سرانجام حضرت آیت ‏الله‏ خامنه ‏ای (رئیس جمهور وقت)  به اتفاق آرا برای این رسالت خطیر برگزیده شد.

 

وداع مردم با امام خمینی  در روز و شب پانزدهم خرداد 1368، با حضور میلیون ها نفر از مردم تهران و سوگوارانی که از شهرها و روستاها آمده بودند، در محل مصلای امام خمینی برگزار شد. هیچ اثری از تشریفات بی‏ روح مرسوم در مراسم رسمی نبود. همه چیز بسیجی و مردمی و عاشقانه بود. سرتاسر اتوبان و راه های منتهی به مصلی مملو از جمعیت سیاه پوش بود. پرچمهای عزا بر در و دیوار شهر آویخته و آوای قرآن از تمام مساجد و مراکز و ادارات و منازل به‏ گوش می‏ رسید.

 

در نخستین ساعت بامدادِ شانزده خرداد، میلیونها تن به امامت آیت‏ الله‏ العظمی گلپایگانی (ره)  با چشمانی اشکبار بر پیکر امام نماز گزاردند. مراسم تشییع امام خمینی از مصلی تا مرقد امام خمینی در جنب بهشت زهرا ـ مزار شهیدان انقلاب اسلامی ـ  که به حرم امام خمینی مشهور است، با احساسات غیر قابل کنترل مردم برگزار شد و پیکر مطهر امام خمینی به خاک سپرده شد.

 

پیکر امام در مصلی

 

[ جمعه 14 خرداد 1395 ] [ 8:15 ] [ زریافتی ]

 

 

 

 

 

 

 

 

[ دو شنبه 10 خرداد 1395 ] [ 9:23 ] [ زریافتی ]

[ دو شنبه 10 خرداد 1395 ] [ 9:20 ] [ زریافتی ]

سردار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوران دریایی سپاه پاسداران شب گذشته مصادف با روز پاسدار به علت عارضه قلبی درگذشت.

وی از جمله فرماندهان حاضر در عملیات دستگیری متجاوزان آمریکایی و انگلیسی به آب‌های کشور در خلیج فارس بود که در مجموعه تلویزیونی فرمانده نیز نقش فرماندهی را ایفا می‌کرد.

سردار ناظری که شب گذشته به مناسبت روز پاسدار در بندر لنگه سخنرانی داشته بعد از این مراسم و در مسیر جزیره فارو دچار عارضه قلبی شده و به رحمت خدا رفته است.

 

خبرگزاری فارس: تصاویری از شهید سردار ناظری فرمانده تکاوران نیروی دریایی سپاه


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 23 ارديبهشت 1395 ] [ 15:14 ] [ زریافتی ]

https//telegram.me/hajghsem

آدرس بالا مربوط به کانال تلگرامی شهدای دارالولایه سیستان

به نام سردارشهیدحاج قاسم میرحسینی می باشد 

شماباکپی کردن این آدرس(https//telegram.me/hajghsem)درتلگرام

تلفن همراهتان می توانیدعضوی ازاین کانال باشید

[ سه شنبه 24 فروردين 1395 ] [ 9:48 ] [ زریافتی ]

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در جمع خانواده‌های شهدای خوزستانی مدافع حرم در اهواز اظهار داشت: امروز خانواده شهدای مدافع حرم باید برایمان سخنرانی کنند و بگویند چگونه دل از این دنیا کندند و از نحوه تربیت و جایگاه شهدای خود بگویند.

وی افزود: باید بگوئید که چگونه این شهیدان مشتاقانه خواهان شهادت در این راه شده و ما را راهنمایی کنید که چگونه فرزندانمان را در این راه تربیت کنیم و پاسدار خون شهدا باشیم.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 بهمن 1394 ] [ 10:8 ] [ زریافتی ]

thumb_kewykcxl1bf98ljxg1vs

شهید حاج قاسم میرحسینی، متولد ۱۳۴۲ در روستای صفدر میربیک جزینک و قائم مقام حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس، یکی از همین چهره های ناشناخته نظامی و عملیاتی دوران دفاع مقدس به شمار می رود که رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی های عمومی خود از وی به عنوان یکی از چهره های استثنایی جنگ تحمیلی یاد کردند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 بهمن 1394 ] [ 9:55 ] [ زریافتی ]

مردم در هر انقلاب و حكومت نقش مهم و مؤثری می توانند داشته باشند و به عنوان پشتیبانی حكومت و تداوم آن جایگاه ویژه ای دارند.
اسـلام روی مردم تـكیه فراوان دارد تا آنجا كه حتی در مورد خانه كعبه كه برای خدا ساخته شده است می فرماید:
ان اول بیت وضع للناس للذی ببكه مباركا و هدی للعالمین.[1] خـانه ای است كه برای مردم ساخته شده. بنابراین مردم در طرحها و برنامه های اسلامی زمینه و نقش اساسی را دارند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 بهمن 1394 ] [ 9:51 ] [ زریافتی ]

انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57به باور اكثر كارشناسان و تحلیلگران مهم‌ترین واقعه قرن بیستم بوده است چرا كه در آن مردم به رهبری روحانیت علیه رژیمی قیام كردند و موفق به سرنگونی اش شدند كه به بزرگ ترین قدرت جهانی وابسته بود و هرگز كسی نمی توانست تصور كند كه مردم با دست خالی بتوانند نظام شاهنشاهی را كه به سابقه 2500ساله اش افتخار می كرد از پای درآورند


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 بهمن 1394 ] [ 9:49 ] [ زریافتی ]

نوزدهمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله با روایتی منتشر نشده از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم روی  پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفت.

سخن هفته این شماره با عنوان «فرجام تحریف امام» به نقطه اساسی نزاع انقلاب و ضدّانقلاب در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است. روایتی متفاوت از دوران سلطنت پهلوی‌ها مبتنی بر بیانات رهبر معظم انقلاب نیز بخش جذاب دیگری از این شماره خط حزب‌الله است. عکس ویژه این شماره به بازدید رهبر معظم انقلاب از موزه عبرت و ذکر خاطره ایشان از گفتگو با منوچهری، شکنجه‌گر معروف ساواک اختصاص دارد. هفته‌نامه خبری ــ تحلیلی «خط حزب‌الله» نوزدهمین شماره خود را به شهید عبدالله میثمی «اسطوره رزمندگان» در جنگ تحمیلی تقدیم کرده است.

اگر مدافعان حرم مبارزه نمی‌کردند باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم


ادامه مطلب
[ شنبه 17 بهمن 1394 ] [ 12:40 ] [ زریافتی ]

[ شنبه 17 بهمن 1394 ] [ 12:37 ] [ زریافتی ]

پس از رحلت پیامبر، هنوز جسد پیامبر اكرم(ص) روی زمین بود و بنی هاشم و گروهی از یاران راستین آن حضرت، مشغول فراهم ساختن مقدمات دفن پیامبر بودند كه ناگهان گروه انصار در چند قدمی خانة پیامبر در زیر سایبانی به نام «سقیفة بنی ساعده» دور هم گرد آمدند تا تكلیف مسلمانان را از نظر خلیفه و جانشین پیامبر معّین كنند. گویی تعیین خلیفه از نظر آنان به مراتب فوری‌تر از «تجهیز» و تغسیل و دفن پیامبر بود! و پیامبر (ص) نیز خلیفه را تعیین نکرده است!

ماجرای سقیفه چیست؟


ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 آذر 1394 ] [ 13:30 ] [ زریافتی ]

تعداد بسیاری از این سلاح که ساخت ایران است در دست مدافعان حرم میباشد . این سلاح تک تیر دوربرد با قابلیت نفوذ در ادوات زرهی که با تیرهای 20 میلی متری تغذیه میشود .

[ یک شنبه 22 آذر 1394 ] [ 13:33 ] [ زریافتی ]

کاروان‌هایی که عازم پیاده‌روی 3 روزۀ اربعین حسینی از نجف تا کربلا هستند، در روزهای آینده سفر معنوی خود را آغاز می‌کنند تا پس از زیارت امیرالمؤمنین(ع) در نجف و 3 روز پیاده‌روی در مسیر 80 کیلومتری نجف تا کربلا، خود را به زیارت اربعین حسینی برسانند.

این روزها کاروان‌ها در حال برگزاری آخرین جلسات توجیهی و هماهنگی خود هستند. در این میان "هیئت دانشجویان و دانش آموختگان و فعالین هنر و رسانه" یا همان «هیئت محبین اهل بیت(ع)» که بیش از 8 سال است با مراسم پرشور دهۀ اول محرم در دانشگاه هنر و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در ساعات نزدیک به نیمه شب، شناخته شده است، امسال یک کاروان 250 نفری از دانشجویان، دانش آموختگان و فعالین هنر و رسانه را به پیاده روی 3 روزۀ اربعین حسینی از مسیر نجف-کربلا، اعزام می‌کند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 آبان 1394 ] [ 15:7 ] [ زریافتی ]

شهید جمشید دانایی‌فر در ۱۷ بهمن ماه سال ۹۲ به همراه چهار سرباز وظیفه در هنگ مرزی نگور شهرستان چابهار توسط گروهک تروریستی جیش الظلم ربوده شدند که با تلاش مسئولان چهار سرباز وظیفه محمد نظامی، جمشید تیموری، سجاد زهانی، رامین حضرتی در ۱۷ فروردین سال ۹۳ از چنگال این گروهک تروریستی رهایی یافتند.

اما استوار دوم جمشید دانایی‌فر توسط این گروهگ به گروگان گرفته شد و در نهایت توسط این جلادان به درجه رفیع شهادت رسید.

[ سه شنبه 26 آبان 1394 ] [ 9:59 ] [ زریافتی ]

حاج علیرضا ضابطی آزاده و جانباز ۷۰ درصد  دوران دفاع مقدس است که از ناحیه نخاع آسیب دیده اند . وی فرزند شهید محمد علی ضابطی از زابل است.

کسی که در ۱۴ سالگی  و در حالی که شوق عزیمت برای مبارزه با متجاوزان در وجود او موج می زد حتی شناسنامه خود را دستکاری کرد و در سال ۶۴ برای دفاع از ناموس و وطن راهی جبهه های حق علیه باطل می شود ، و در سال ۶۷  و در ۱۷ سالگی به اسارت رژیم بعث در می آید و ۲۶ ماه زیر بدترین شکنجه ها و اذیت و آزار ها دوام می آورد.

[ سه شنبه 26 آبان 1394 ] [ 9:57 ] [ زریافتی ]

شهید ایمان خزائی نژاد یکی دیگر از رزمندگان مدافعین حرم بود که در مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

این شهید عزیز که تنها دو ماه از ازدواجش می‌گذشت  امروز بر دستان مردم جهرم ساعت 15 از میدان شهید چمران تشییع و در جوار  همرزمانش در گلزار شهدای رضوان به خاک سپرده می‌شود.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 آبان 1394 ] [ 14:26 ] [ زریافتی ]

شهید مصطفی صدرزاده معروف به "سید ابراهیم" فرمانده گردان عمار لشگر فاطمیون بود که در جریان درگیری با نیروهای تکفیری وهابی در روز تاسوعای حسینی حلب سوریه به شهادت رسید. دانشجوی رشته ادیان و عرفان دانشگاه آزاد اسلامی سال 92 برای دفاع از حرم عمه‌ی سادات عازم سوریه می شود و پس از مدتی به لشکر فاطمیون می پیوندد.


برچسب‌ها: مدافعان حرم
ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 17:34 ] [ زریافتی ]

این روزها در حالی تحولات در عرصه میدانی سوریه به نفع ارتش و دولت این کشور رقم می خورد، که با افزایش حضور مستشاران ایرانی شهرهای مختلف کشورمان شاهد تشییع شهدای مدافع حرمی است که برای حراست از حریم اهل بیت(ع) و حفاظت از امنیت ملی و جلوگیری از کشیده شدن ناامنی به داخل ایران، عازم سرزمین شام شده اند.

 

در همین حال هفته گذشته سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع تعدادی از مدافعان حرم با اشاره به اهمیت حضور این نیروها در سوریه و عراق، خاطراتی نیز از شهید مصطفی صدرزاده که روز تاسوعا در سوریه به شهادت رسید، بیان می کند.

سردار قاسم سلیمانی,زندگی نامه,عکس,فیلم,قاسم سلیمانی


برچسب‌ها: مدافعان حرم
ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 17:22 ] [ زریافتی ]

فرمانده نیروی قدس سپاه در جمع مدافعان حرم تاکید کرد: دفاع شما فقط از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) نیست؛ دفاع از حریم گسترده ای است، دفاع از حریم اسلام است و دفاع از حریم اهل‌بیت و انسانیت است.

3749348_438


ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 17:31 ] [ زریافتی ]

نتیجه تصویری برای محرم با شهدا در جبهه

این خاطره رو حتما بخونید

برنامه های عزاداری برای اباعبدالله الحسین(علیه السلام) در طول دوران اسارت و خصوصاً در ایام ماه محرم از برنامه های اعتقادی و اساسی محسوب می شد که تعیین کننده ی راه و روش زندگی با عزت در دوران سخت و طاقت فرسای اسارت بود آن هم با فشارهای روحی، روانی همراه با شکنجه که زندگی شرافتمندانه و پر درد و رنج ائمه ی هدی، در آن سرزمین پر مخاطره را در اذهان اسرای ایرانی تداعی می کرد و به خوبی می شد غربت و غریبی آن عزیزان را با دل و جان لمس نمود.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 مهر 1394 ] [ 10:33 ] [ زریافتی ]

بعد از به درک واصل شدن معاویه لعنت الله در سال 60 هجری، از طرف حکومت نامه ای به دست حاکم مدینه رسید مبنی بر بیعت گرفتن از امام حسین علیه السّلام برای خلافت یزید بن معاویه. این دستور قطعی بود، امام یا باید بیعت می کرد و یا کشته می شد، زیرا به سبب شخصیّت برجسته امام حسین علیه السّلام هم به لحاظ نَسَبی که نواده رسول الله صلّی الله علیه و آله است و هم به لحاظ فضائل بَرین که فردی شاخص در جامعه است، امکان ندارد ایشان زنده باشند ولی با یزید بن معاویه، بیعت نکنند. به بیان منطقی، زنده بودن امام و بیعت نکردن با یزید بن معاویه، "مانعة الجمع" است؛1 بیعت نکردن امام با یزید بن معاویه، مایه کاهش اعتبار خلافت وی و یا حتی سبب از بین رفتن مشروعیّت حکومت می باشد. برای همین، اگر امام علیه السّلام می خواهد زنده بماند، باید با یزید بن معاویه بیعت کند یعنی خلافت او را بپذیرد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 مهر 1394 ] [ 10:29 ] [ زریافتی ]

[ شنبه 21 شهريور 1394 ] [ 14:3 ] [ زریافتی ]

عکس/ خوب موقعی آمدید

[ سه شنبه 26 خرداد 1394 ] [ 14:4 ] [ زریافتی ]

مراسم وداع با 72 شهید غواص عملیات کربلای چهار عصر روز دوشنبه با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و دانشجویان در دانشگاه تهران برگزار شد.

 
 
 

ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 خرداد 1394 ] [ 14:1 ] [ زریافتی ]
 
 
 



 

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 خرداد 1394 ] [ 13:50 ] [ زریافتی ]

[ سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 ] [ 10:42 ] [ زریافتی ]

یازهرا(س)

[ پنج شنبه 16 بهمن 1393 ] [ 17:0 ] [ زریافتی ]

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مادر شهید معماریان در دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه قم گفت: ماجرای اهداء شال و شفای بیماری از طرف فرزند شهیدم مصداق آیه ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون است.

 

وی اظهار داشت: این ماجرا در سال ۱۳۶۵ اتفاق افتاده و تاکنون ۲۵ سال است که منزل شهید را محل رفت و آمد عاشقان و دلدادگان مکتب شهدا کرده است.

اشرف سادات منتظری در تشریح ماجرای اهداء شال افزود: در محرم سال ۶۵ در پی حادثه‌ای از ناحیه پا به شدت آسیب دیدم و از اینکه نتوانستم به نحو شایسته در مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) شرکت کنم، به درگاه خداوند ابراز ناراحتی کرده و طلب شفا کردم.

وی ادامه داد: صبح روز عاشورا بعد از قرائت زیارت عاشورا در عالم رؤیا دیدم چند از شهدای عزیز از جمله فرزندم محمد در مسجد المهدی قم به دیدارم آمده و محمد پس از گفت‌وگو شال سبزی را که از خدمت سالار شهیدان آورده بود روی پایم قرار داد.

مادر شهید معماریان بیان داشت: زمانی که از خواب بیدار شدم در کمال شگفتی باندها را دیدم که از پایم گشوده شده و شال سبز روی پایم قرار داشت و دیگر دردی احساس نمی کردم.

وی در خصوص حوادث بعد از این جریان ادامه داد: خبر این ماجرا به محضر آیت الله گلپایگانی(ره) رسید و پس از شرح آن موضوع شال خوشبوی معطر به عطر حسینی(ع) مورد تصدیق ایشان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که این ماجرا را سندی برای اثبات زنده بودن شهدا و همچنین منزل شهید را سال‌ها پایگاهی برای آرمان های اسلام و انقلاب قرار داده است.

[ سه شنبه 14 بهمن 1393 ] [ 17:27 ] [ زریافتی ]

[ شنبه 1 آذر 1393 ] [ 9:42 ] [ زریافتی ]

اس ام اس ماه محرم 

قيامت بي حسين غوغا ندارد"شفاعت بي حسين معنا ندارد"حسيني باش كه در محشر نگويند"چرا پرونده ات امضاء ندارد

 

[ دو شنبه 5 آبان 1393 ] [ 12:12 ] [ زریافتی ]

جبهه سایبری حیدر کرار

بسم الله الرّحمن الرّحیم
موشک کاغذی بلند شد و  پدرم را به اشتباه انداخت
پدرم داد زد: هواپیما... بمب روی قرارگاه انداخت
پدر از روی صندلی افتاد، پا شد و گفت: "یاعلی"... افتاد


ادامه مطلب
[ سه شنبه 1 مهر 1393 ] [ 15:56 ] [ زریافتی ]

ثامن تم : عفت فاطمی...

زن به شوهرش گفت :
راضی باش از من ؛
وقتی میرم خرید ؛ میدانم اگر چونه بزنم؛ کمتر میخرم جنس ها رو ؛
ولی برای این که با نامحرم صحبت نکنم همان قیمتی که نوشته شده رو میذارم روی پیشخون
و جنسم رو برمی‌دارم .
.

.

.
مرد پیشانی همسرش را بوسید ...

[ یک شنبه 2 شهريور 1393 ] [ 20:7 ] [ زریافتی ]

قالَ الإمامُ الْصادق  (علیه السلام)

مَنْ دَعَا النَّاسَ إِلَى نَفْسِهِ وَ فِیهِمْ مَنْ هُوَ أَعْلَمُ‏ مِنْهُ فَهُوَ مُبْتَدِعٌ ضَالٌّ.

امام جعفر صادق (علیهاالسلام) فرمودند:

هر که با وجود داناتر از خود، مردم را به اطاعت از خود دعوت کند،بدعت گذار و گمراه است.

تحف العقول، ص375

 

[ یک شنبه 2 شهريور 1393 ] [ 20:4 ] [ زریافتی ]

به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر پاک و مطهر ۸۲ شهید گمنام و شناسایی شده دوران دفاع مقدس در ۲۸ نقطه کشور تشییع و خاکسپاری می شود.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 مرداد 1393 ] [ 15:58 ] [ زریافتی ]

در شانزدهمین روز از تجاوز بی‌رحمانه ارتش صهیونیستی به غزه ده‌ها فلسطینی در جریان حملات و بمباران‌ها به شهادت رسیده و زخمی شده‌اند. جنگنده‌های این رژیم نیز بیش از70 نقطه را در سراسر غزه هدف قرار دادند.

 
نوار غزه از بامداد روز هشت ژوئیه در معرض عملیات نظامی گسترده ارتش صهیونیستی قرار دارد که در نتیجه آن تاکنون 585 تن شهید و 3650 تن مجروح شد‌ه‌اند. علاوه بر این، خسار‌ت‌های زیادی نیز به منازل فلسطینیان وارد آمده و بیش از 15 خانواده فلسطینی قربانی کشتارهای دسته جمعی ارتش صهیونیستی شده‌اند.
 

ادامه مطلب
[ یک شنبه 12 مرداد 1393 ] [ 19:55 ] [ زریافتی ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

مقرسایبری شهدای دارالولایه سیستان ما شهیدان جنون بودیم از عهد قدیم سنگ قبر ماست دریا، نقش قبر ما نسیم شهر ما آن سوی آبی هاست، دور از دسترس شهر ابراهیم ادهم، شهر لقمان حکیم اندکی بالاتر از آبادی تسلیم محض صاف می آیی سر کوی صراط المستقیم خاک آن عرشی ست، گل هایش زیارت نامه خوان سنگفرش آسمانش بال های یا کریم شهر ما آبادی عشق است - اما عشق چیست؟ - عشق یعنی نوح و ابراهیم و عیسی و کلیم عشق یعنی «قاف » و «لام » قل هو الله احد عشق یعنی «باء» بسم الله رحمن رحیم
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 678
بازدید کل : 43025
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

به این سایت رأی بدهید