شهدای دارالولایه سیستان زابل
شهدای زابل 
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهدای دارالولایه سیستان و آدرس shohadaysistan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





متن پیامک اینگونه بود ...شهیدی که تیر حنجره اش را شکافته بود اما زمزمه سوره الرحمن برلبانش تا لحظه شهادت جاری بود ...او شهید محمد رضا دشتی بود ، شهیدی که در اسارت جام شهادت را نوشید و مشتاقانه به صف یاران شهید و برادرش محمد تقی شتافت.

شهید محمد رضا دشتی اسطوره ی که اسماعیل سیستان و بلوچستان شد


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 تير 1393 ] [ 16:16 ] [ زریافتی ]

شهید علی کیخا
شهید بزرگوار در دهم بهمن ماه ۱۳۴۳ در روستای توتی از بخش شیب آب زابل در خانواده ای کشاورز دیده به جهان گشود .پس از چندی به دلیل خشکسالی همراه با خانواده مجبور به مهاجرت به مازندران شد.دوران ابتدایی را در علی آباد کتول به اتمام رساند سپس به زادگاهش بازگشت و موفق به ادامه تحصیل تا مقطع دیپلم گردید.در سال تحصیلی ۶۶-۶۵ برای ادامه تحصیل راهی مرکز تربیت معلم شهید مطهری زاهدان شد و در رشته ی علوم اجتماعی به کسب دانش پرداخت.

[تصویر:  1315047151_4_be155ae099.jpg]


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 تير 1393 ] [ 16:8 ] [ زریافتی ]

با نرم افزار ماه رمضان 1.4 برای اندروید پرشه به مهمانی خدا بروید. با این نرم افزار می توانید به اوقات شرعی شهر و یا هر کجا که هستید از طریق مکان یاب دستگاه و یا انتخاب از بین شهرها در برنامه دسترسی داشته باشید ، دعای روز ماه رمضان را بخوانید و با استفاده از ذکر شمار برنامه ، ذکر خود را بگویید و آن را برای ادامه ذخیره کنید. برنامه قابلیت پخش آلارم و اذان را دارا می باشد که در صورت تمایل می توانید آن ها را فعال یا غیر فعال کنید. همچنین امکان پخش دعای ربنا قبل از افطار نیز در برنامه تعبیه شده است که حال و هوای خاص خود را دارد. تیم پرشه پردازش با توجه به محدودیت زمانی سعی خود را بر این داشت تا این نرم افزار را برای استفاده شما عزیزان در این ماه عزیز آماده کند تا سهم کوچکی در مهمانی شما داشته باشد.

soft98


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 تير 1393 ] [ 16:24 ] [ زریافتی ]

 

    علی امامی     ۳۳۱۵۱۷    


    اسامی خدا     ۳۳۱۵۱۸    


    روز نیایش     ۳۳۱۵۲۷    


    ماه مبارک     ۳۳۱۵۲۲    


    ماه رمضان     ۳۳۱۵۲۳  


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 تير 1393 ] [ 16:19 ] [ زریافتی ]
[ چهار شنبه 11 تير 1393 ] [ 16:16 ] [ زریافتی ]

بسترزیبای هشت سال دفاع مقدس یکی اززیباترین فرصتهایی است که امروزبه برکت شهدای عزیزبرای تبلیغ وترویج معارف ناب اسلام وآرمانهای انقلابی به ویژه فرهنگ جهاد،ایثارو شهادت مهیاشده است.

بی شک آنچه درهمگانی کردن وماندگاری ارزشهای دفاع مقدس می تواندنقش به سزایی داشته باشدروایتگرعاشورایی این ارزشها وحماسه واقتدا سیره راویان حادثه عاشورا حضرت امام سجاد(ع)وزینب کبری (س)می باشد.

بانگاهی اجمالی به هشت سال دفاع مقدس،هزاران سوال به ذهن می آیدکه شهیدکیست؟شهداآن روزها چه کردند که امروز فریادشان درگوشها پیچیده است؟

وچه کردند در جبهه وسنگرهای دفاع با لبهایی تشنه وترک خورده؟

شهداء بالبهای تشنه فرمان رهبرشان را لبیک گفتند وجام شیرین شهادت را سرکشیدند.

وتو ای پروردگار مارا روزقیامت شرمنده شهداء نکن.

خودت مارایاری ده تاقدر این فرشتگان آسمانی را بدانیم.

                                             الهی آمین     


ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 تير 1393 ] [ 12:32 ] [ زریافتی ]

كمتر شخصی را می توان در استان یافت كه وصف حال شهید طباطبایی و تلاش های او برای مقابله با بی عدالتی و ظلم رژیم پهلوی و سرنگونی آن را نخوانده یا نشینده باشد، شهیدی كه پس از گذشت 29 سال از شهادت وی یاد او نقش سیستان و بلوچستان را در جریان پیروزی انقلاب به منصه ظهور می رساند.

تولد در خانواده ای انقلابی


ادامه مطلب
[ شنبه 7 تير 1393 ] [ 12:34 ] [ زریافتی ]

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهید حاج مراد ساری به سال ۱۳۴۵ در زابل دیده به جهان گشود. او در خانواده ای مذهبی پرورش یافت و تحت تربیت والدینش دارای اخلاقی خوش و رفتاری اسلامی رشد کرد .
حاج مراد نسبت به بزرگترها بسیار مؤدب بود و به خاندان علی (ع) عشق می ورزید. وی علاقه فراوان به جبهه و جنگ علیه باطل داشت. خانواده را به حمایت از انقلاب و رهبری سفارش می کرد و خود نیز از هیچ کوششی دریغ نمی ورزید. وی پس از اعلام رهبر انقلاب مبنی بر شرکت همه اقشار در جبهه، راهی دیار عاشقان شد تا به وظیفه اسلامی اش عمل نماید. چندین بار به جبهه رفت و در نهایت در عملیات “والفجر یک” به شهادت رسید. خانواده اش نقل می کنند: پس از اینکه ما با رفتنش به جبهه موافقت کردیم از شوق به گریه افتاد و گفت : “شما پدر و مادر واقعی هستید” هنگام خداحافظی مثل کسی که به دیدار بهترین دوستش می رود سر از پا نمی شناخت.

9999


ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 تير 1393 ] [ 6:2 ] [ زریافتی ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

مقرسایبری شهدای دارالولایه سیستان ما شهیدان جنون بودیم از عهد قدیم سنگ قبر ماست دریا، نقش قبر ما نسیم شهر ما آن سوی آبی هاست، دور از دسترس شهر ابراهیم ادهم، شهر لقمان حکیم اندکی بالاتر از آبادی تسلیم محض صاف می آیی سر کوی صراط المستقیم خاک آن عرشی ست، گل هایش زیارت نامه خوان سنگفرش آسمانش بال های یا کریم شهر ما آبادی عشق است - اما عشق چیست؟ - عشق یعنی نوح و ابراهیم و عیسی و کلیم عشق یعنی «قاف » و «لام » قل هو الله احد عشق یعنی «باء» بسم الله رحمن رحیم
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 1667
بازدید کل : 44848
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

به این سایت رأی بدهید