شهدای دارالولایه سیستان زابل
شهدای زابل 
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهدای دارالولایه سیستان و آدرس shohadaysistan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کاروان‌هایی که عازم پیاده‌روی 3 روزۀ اربعین حسینی از نجف تا کربلا هستند، در روزهای آینده سفر معنوی خود را آغاز می‌کنند تا پس از زیارت امیرالمؤمنین(ع) در نجف و 3 روز پیاده‌روی در مسیر 80 کیلومتری نجف تا کربلا، خود را به زیارت اربعین حسینی برسانند.

این روزها کاروان‌ها در حال برگزاری آخرین جلسات توجیهی و هماهنگی خود هستند. در این میان "هیئت دانشجویان و دانش آموختگان و فعالین هنر و رسانه" یا همان «هیئت محبین اهل بیت(ع)» که بیش از 8 سال است با مراسم پرشور دهۀ اول محرم در دانشگاه هنر و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در ساعات نزدیک به نیمه شب، شناخته شده است، امسال یک کاروان 250 نفری از دانشجویان، دانش آموختگان و فعالین هنر و رسانه را به پیاده روی 3 روزۀ اربعین حسینی از مسیر نجف-کربلا، اعزام می‌کند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 آبان 1394 ] [ 15:7 ] [ زریافتی ]

شهید جمشید دانایی‌فر در ۱۷ بهمن ماه سال ۹۲ به همراه چهار سرباز وظیفه در هنگ مرزی نگور شهرستان چابهار توسط گروهک تروریستی جیش الظلم ربوده شدند که با تلاش مسئولان چهار سرباز وظیفه محمد نظامی، جمشید تیموری، سجاد زهانی، رامین حضرتی در ۱۷ فروردین سال ۹۳ از چنگال این گروهک تروریستی رهایی یافتند.

اما استوار دوم جمشید دانایی‌فر توسط این گروهگ به گروگان گرفته شد و در نهایت توسط این جلادان به درجه رفیع شهادت رسید.

[ سه شنبه 26 آبان 1394 ] [ 9:59 ] [ زریافتی ]

حاج علیرضا ضابطی آزاده و جانباز ۷۰ درصد  دوران دفاع مقدس است که از ناحیه نخاع آسیب دیده اند . وی فرزند شهید محمد علی ضابطی از زابل است.

کسی که در ۱۴ سالگی  و در حالی که شوق عزیمت برای مبارزه با متجاوزان در وجود او موج می زد حتی شناسنامه خود را دستکاری کرد و در سال ۶۴ برای دفاع از ناموس و وطن راهی جبهه های حق علیه باطل می شود ، و در سال ۶۷  و در ۱۷ سالگی به اسارت رژیم بعث در می آید و ۲۶ ماه زیر بدترین شکنجه ها و اذیت و آزار ها دوام می آورد.

[ سه شنبه 26 آبان 1394 ] [ 9:57 ] [ زریافتی ]

شهید ایمان خزائی نژاد یکی دیگر از رزمندگان مدافعین حرم بود که در مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

این شهید عزیز که تنها دو ماه از ازدواجش می‌گذشت  امروز بر دستان مردم جهرم ساعت 15 از میدان شهید چمران تشییع و در جوار  همرزمانش در گلزار شهدای رضوان به خاک سپرده می‌شود.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 آبان 1394 ] [ 14:26 ] [ زریافتی ]

شهید مصطفی صدرزاده معروف به "سید ابراهیم" فرمانده گردان عمار لشگر فاطمیون بود که در جریان درگیری با نیروهای تکفیری وهابی در روز تاسوعای حسینی حلب سوریه به شهادت رسید. دانشجوی رشته ادیان و عرفان دانشگاه آزاد اسلامی سال 92 برای دفاع از حرم عمه‌ی سادات عازم سوریه می شود و پس از مدتی به لشکر فاطمیون می پیوندد.


برچسب‌ها: مدافعان حرم
ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 17:34 ] [ زریافتی ]

این روزها در حالی تحولات در عرصه میدانی سوریه به نفع ارتش و دولت این کشور رقم می خورد، که با افزایش حضور مستشاران ایرانی شهرهای مختلف کشورمان شاهد تشییع شهدای مدافع حرمی است که برای حراست از حریم اهل بیت(ع) و حفاظت از امنیت ملی و جلوگیری از کشیده شدن ناامنی به داخل ایران، عازم سرزمین شام شده اند.

 

در همین حال هفته گذشته سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع تعدادی از مدافعان حرم با اشاره به اهمیت حضور این نیروها در سوریه و عراق، خاطراتی نیز از شهید مصطفی صدرزاده که روز تاسوعا در سوریه به شهادت رسید، بیان می کند.

سردار قاسم سلیمانی,زندگی نامه,عکس,فیلم,قاسم سلیمانی


برچسب‌ها: مدافعان حرم
ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 17:22 ] [ زریافتی ]

فرمانده نیروی قدس سپاه در جمع مدافعان حرم تاکید کرد: دفاع شما فقط از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) نیست؛ دفاع از حریم گسترده ای است، دفاع از حریم اسلام است و دفاع از حریم اهل‌بیت و انسانیت است.

3749348_438


ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 آبان 1394 ] [ 17:31 ] [ زریافتی ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

مقرسایبری شهدای دارالولایه سیستان ما شهیدان جنون بودیم از عهد قدیم سنگ قبر ماست دریا، نقش قبر ما نسیم شهر ما آن سوی آبی هاست، دور از دسترس شهر ابراهیم ادهم، شهر لقمان حکیم اندکی بالاتر از آبادی تسلیم محض صاف می آیی سر کوی صراط المستقیم خاک آن عرشی ست، گل هایش زیارت نامه خوان سنگفرش آسمانش بال های یا کریم شهر ما آبادی عشق است - اما عشق چیست؟ - عشق یعنی نوح و ابراهیم و عیسی و کلیم عشق یعنی «قاف » و «لام » قل هو الله احد عشق یعنی «باء» بسم الله رحمن رحیم
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 1115
بازدید ماه : 1552
بازدید کل : 44733
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

به این سایت رأی بدهید