شهدای دارالولایه سیستان زابل
شهدای زابل 
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهدای دارالولایه سیستان و آدرس shohadaysistan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در جمع خانواده‌های شهدای خوزستانی مدافع حرم در اهواز اظهار داشت: امروز خانواده شهدای مدافع حرم باید برایمان سخنرانی کنند و بگویند چگونه دل از این دنیا کندند و از نحوه تربیت و جایگاه شهدای خود بگویند.

وی افزود: باید بگوئید که چگونه این شهیدان مشتاقانه خواهان شهادت در این راه شده و ما را راهنمایی کنید که چگونه فرزندانمان را در این راه تربیت کنیم و پاسدار خون شهدا باشیم.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 بهمن 1394 ] [ 10:8 ] [ زریافتی ]

thumb_kewykcxl1bf98ljxg1vs

شهید حاج قاسم میرحسینی، متولد ۱۳۴۲ در روستای صفدر میربیک جزینک و قائم مقام حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس، یکی از همین چهره های ناشناخته نظامی و عملیاتی دوران دفاع مقدس به شمار می رود که رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی های عمومی خود از وی به عنوان یکی از چهره های استثنایی جنگ تحمیلی یاد کردند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 بهمن 1394 ] [ 9:55 ] [ زریافتی ]

مردم در هر انقلاب و حكومت نقش مهم و مؤثری می توانند داشته باشند و به عنوان پشتیبانی حكومت و تداوم آن جایگاه ویژه ای دارند.
اسـلام روی مردم تـكیه فراوان دارد تا آنجا كه حتی در مورد خانه كعبه كه برای خدا ساخته شده است می فرماید:
ان اول بیت وضع للناس للذی ببكه مباركا و هدی للعالمین.[1] خـانه ای است كه برای مردم ساخته شده. بنابراین مردم در طرحها و برنامه های اسلامی زمینه و نقش اساسی را دارند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 بهمن 1394 ] [ 9:51 ] [ زریافتی ]

انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57به باور اكثر كارشناسان و تحلیلگران مهم‌ترین واقعه قرن بیستم بوده است چرا كه در آن مردم به رهبری روحانیت علیه رژیمی قیام كردند و موفق به سرنگونی اش شدند كه به بزرگ ترین قدرت جهانی وابسته بود و هرگز كسی نمی توانست تصور كند كه مردم با دست خالی بتوانند نظام شاهنشاهی را كه به سابقه 2500ساله اش افتخار می كرد از پای درآورند


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 بهمن 1394 ] [ 9:49 ] [ زریافتی ]

نوزدهمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله با روایتی منتشر نشده از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم روی  پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفت.

سخن هفته این شماره با عنوان «فرجام تحریف امام» به نقطه اساسی نزاع انقلاب و ضدّانقلاب در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است. روایتی متفاوت از دوران سلطنت پهلوی‌ها مبتنی بر بیانات رهبر معظم انقلاب نیز بخش جذاب دیگری از این شماره خط حزب‌الله است. عکس ویژه این شماره به بازدید رهبر معظم انقلاب از موزه عبرت و ذکر خاطره ایشان از گفتگو با منوچهری، شکنجه‌گر معروف ساواک اختصاص دارد. هفته‌نامه خبری ــ تحلیلی «خط حزب‌الله» نوزدهمین شماره خود را به شهید عبدالله میثمی «اسطوره رزمندگان» در جنگ تحمیلی تقدیم کرده است.

اگر مدافعان حرم مبارزه نمی‌کردند باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم


ادامه مطلب
[ شنبه 17 بهمن 1394 ] [ 12:40 ] [ زریافتی ]

[ شنبه 17 بهمن 1394 ] [ 12:37 ] [ زریافتی ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

مقرسایبری شهدای دارالولایه سیستان ما شهیدان جنون بودیم از عهد قدیم سنگ قبر ماست دریا، نقش قبر ما نسیم شهر ما آن سوی آبی هاست، دور از دسترس شهر ابراهیم ادهم، شهر لقمان حکیم اندکی بالاتر از آبادی تسلیم محض صاف می آیی سر کوی صراط المستقیم خاک آن عرشی ست، گل هایش زیارت نامه خوان سنگفرش آسمانش بال های یا کریم شهر ما آبادی عشق است - اما عشق چیست؟ - عشق یعنی نوح و ابراهیم و عیسی و کلیم عشق یعنی «قاف » و «لام » قل هو الله احد عشق یعنی «باء» بسم الله رحمن رحیم
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 1666
بازدید کل : 44847
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

به این سایت رأی بدهید