شهدای دارالولایه سیستان زابل
شهدای زابل 
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهدای دارالولایه سیستان و آدرس shohadaysistan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یازهرا(س)

[ پنج شنبه 16 بهمن 1393 ] [ 17:0 ] [ زریافتی ]

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مادر شهید معماریان در دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه قم گفت: ماجرای اهداء شال و شفای بیماری از طرف فرزند شهیدم مصداق آیه ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون است.

 

وی اظهار داشت: این ماجرا در سال ۱۳۶۵ اتفاق افتاده و تاکنون ۲۵ سال است که منزل شهید را محل رفت و آمد عاشقان و دلدادگان مکتب شهدا کرده است.

اشرف سادات منتظری در تشریح ماجرای اهداء شال افزود: در محرم سال ۶۵ در پی حادثه‌ای از ناحیه پا به شدت آسیب دیدم و از اینکه نتوانستم به نحو شایسته در مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) شرکت کنم، به درگاه خداوند ابراز ناراحتی کرده و طلب شفا کردم.

وی ادامه داد: صبح روز عاشورا بعد از قرائت زیارت عاشورا در عالم رؤیا دیدم چند از شهدای عزیز از جمله فرزندم محمد در مسجد المهدی قم به دیدارم آمده و محمد پس از گفت‌وگو شال سبزی را که از خدمت سالار شهیدان آورده بود روی پایم قرار داد.

مادر شهید معماریان بیان داشت: زمانی که از خواب بیدار شدم در کمال شگفتی باندها را دیدم که از پایم گشوده شده و شال سبز روی پایم قرار داشت و دیگر دردی احساس نمی کردم.

وی در خصوص حوادث بعد از این جریان ادامه داد: خبر این ماجرا به محضر آیت الله گلپایگانی(ره) رسید و پس از شرح آن موضوع شال خوشبوی معطر به عطر حسینی(ع) مورد تصدیق ایشان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که این ماجرا را سندی برای اثبات زنده بودن شهدا و همچنین منزل شهید را سال‌ها پایگاهی برای آرمان های اسلام و انقلاب قرار داده است.

[ سه شنبه 14 بهمن 1393 ] [ 17:27 ] [ زریافتی ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

مقرسایبری شهدای دارالولایه سیستان ما شهیدان جنون بودیم از عهد قدیم سنگ قبر ماست دریا، نقش قبر ما نسیم شهر ما آن سوی آبی هاست، دور از دسترس شهر ابراهیم ادهم، شهر لقمان حکیم اندکی بالاتر از آبادی تسلیم محض صاف می آیی سر کوی صراط المستقیم خاک آن عرشی ست، گل هایش زیارت نامه خوان سنگفرش آسمانش بال های یا کریم شهر ما آبادی عشق است - اما عشق چیست؟ - عشق یعنی نوح و ابراهیم و عیسی و کلیم عشق یعنی «قاف » و «لام » قل هو الله احد عشق یعنی «باء» بسم الله رحمن رحیم
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 673
بازدید کل : 43020
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

به این سایت رأی بدهید